Quiet 500

Quiet 500

Om armoede te verzachten en elkaar te versterken is de Quiet Community in het leven geroepen. De Quiet Community is een online marktplaats waar leden gratis gebruik kunnen maken van diensten en producten die worden aangeboden door particulieren en bedrijven. Ook kunnen leden zelf diensten en producten aanbieden. Om de rijken uit te dagen om mee te werken aan armoedebestrijding is Quiet 500 bedacht, een glossy van de Quiet Community die armoede vanuit verschillende kanten belicht.

De vraag aan Citymarketing Tilburg

Wat kan Citymarketing Tilburg bijdragen om de Quiet Community op weg te helpen om hun fantastische initiatief naar een hoger niveau te tillen?

Oplossing en uitwerking

Op het gebied van promotie; social media-aandacht en public relations kan Citymarketing Tilburg de Quiet Community helpen om hun eerste magazine, Quiet 500, in de markt te zetten. Zo heeft Festival van het Levenslied de Quiet Community geadopteerd en geïntegreerd. Elke Levenslied-artiest nam een persoonlijk item mee naar het evenement en hing dat op aan een kapstok, om op die manier aandacht te generen voor de Quiet Community en Quiet 500. Naar verwachting zal het Festival van het Levenslied de Quiet Community blijven omarmen.

 Het resultaat

Als aanhanger van de Quote 500 brengt de Quiet 500 veel landelijke en internationale bekendheid teweeg. Deze aandacht is nodig om weer contact te komen de rijken, die het Quiet initiatief onder andere financieel kunnen ondersteunen. Op die manier wordt het een op zichzelf staande onderneming waar veel mensen door worden geholpen.

Partners: Festival van het Levenslied